5 סיבות להשקיע באינפוגרפיקה באתר שלכם

בעולם מוצף המידע של ימינו, קשה למשוך את תשומת לבם של אנשים ליותר משניות ספורות. ריבוי המשימות והגירויים שנמצאים בכל מקום מסיחים את הדעת. מה שזה אומר בפועל הוא שגם אם הצלחתם למשוך גולשים לאתר שלכם, רוב הסיכויים שהם ירצו למצוא את המידע שחיפשו במהירות האפשרות ואם לא יצליחו למצוא את מה שחיפשו תוך שניות ספורות, ינטשו ולא יחזרו אליו.

אחת הדרכים היעילות ביותר להכניס כמות גדולה של מידע במקום קטן, שקל לאתר במהירות, היא דרך אינפוגרפיקה.

מהי אינפוגרפיקה?

אינפוגרפיקה הוא מושג שממזג בין המילים אינפורמציה (מידע) וגרפיקה (רישום ועיצוב). טבלה היא המחשה איפוגרפית של מידע, וכך גם גרף. הם מאפשרים להבין מידע מורכב, שיכול לתאר שינוי לאורך זמן, בצורה מיידית ובמבט ראשון.

חברות רבות משקיעות באינפוגרפיקה כפיתרון לבעיית עומס המידע, כדרך לשמור על תצוגת מידע מדויקת ומצומצמת עבור המבקרים באתר שלהם. לפי כל המדדים האחרונים, אתרים שמשקיעים באינפוגרפיקה זוכים לתנועה רבה יותר וללקוחות שנשארים זמן רב יותר באתר שלהם בממוצע. אילו עוד יתרונות יש לשימוש באינפוגרפיקה מוצלחת?

דרך טובה יותר לספר סיפורים

"תמונה אחת שווה אלף מילים" הוא אחד המשפטים שאנו מקבלים כמובנים מאליהם, וקל להבין למה. בעוד שמילים מאפשרות לנו לקרוא נתונים אך דורשות זמן רב יחסית ותובעות מאיתנו ריכוז ומאמץ גדולים יחסית, אינפוגרפיקות הן הכלי המושלם לחסוך בשני הדברים הללו. ראשית, הן מהירות להבנה – אין צורך להשקיע מאמץ רב בהבנת גרף שמצביע למעלה או למטה, בניגוד לשורות הרבות של מידע שנדרש כדי להרכיב את אותו גרף. שנית, וחשוב מכל, הן דרך מצוינת לנתח מידע מורכב ולהציגו בבת אחת, ובכך להפוך אותו לברור יותר.

אינפוגרפיקות הן גם דרך טובה להציג מידע "כבד" או "מורכב" בצורה קלה. בכך, הן מכריחות אתכם להנגיש את המידע עבור הקוראים שלכם ולא לדרוש מהם להתעמק במידה לא ריאלית.

יתרון נוסף הוא שקל לזכור מידע שמוצב בצורה ויזואלית. אם יש נושא שאתם מעוניינים שיישאר חקוק במיוחד בראש של הגולשים באתר שלכם, מומלץ להפוך אותו מטקסט לאינפוגרפיקה.

 

זו דרך טובה יותר להגיע למספר גדול יותר של אנשים

לפי כל מחקרי הרשת, לאינפוגרפיקות יש סיכוי טוב יותר להיות משותפות ברחבי הרשת מאשר לטקסטים כתובים. תמונות, ממים וגרפיקות הוכחו ככלי טוב יותר לסיפור סיפורים – זאת אומרת שאנשים רבים מושפעים על ידיהם, במידה מספיקה בשביל לרצות לחלוק אותם עם אחרים! בדרך זו אתם זוכים בטראפיק גדול יותר לאתר שלכם ובפרסום חינמי ומתגלגל.

לכן, מומלץ לחשוב מראש על האינפוגרפיקה שלכם – האם היא מתאימה לאתרים ולפלטפורמות תוכן מרובות קהל – כמו אינסטגרם, פייסבוק ודומותיהן?

ניתן אפילו לשלב מילות מפתח בתוך אינפוגרפיקה – על ידי שימוש בפורמט HTML. באותה דרך ניתן אפילו לעקוב אחר הביצוע של אותן אינפוגרפיקות.

אינפוגרפיקות מחזיקות זמן רב יותר

בגלל כל אלה, למידע שמוצג באמצעות אינפוגרפיקה יש "חיי מדף" אינטרנטיים גבוהים יותר מאשר טקסט. הם נוטים לחזור ולהופיע בבמות שונות, להיות משולבים במצגות ולהיחטף על ידי משתמשים שונים. תופתעו לגלות עד כמה אינפוגרפיקות שאתם יצרתם עשויות להיות מוצגות בפניכם ביום מן הימים על ידי מישהו זר.

נוסף על כך, הן דרך מצוינת לבנות את המותג שלכם – באמצעות הוספת לוגו או על ידי יצירת אינפוגרפיקה שמדברת על המותג שלכם, המידע הנגיש והברור מקושר אליכם ויוצר תדמית חיובית של מקור ידע מהימן.

השארת תגובה