5 טיפים פשוטים ליצירת מותג חזק

אם תחשבו על קוקה קולה, כנראה ישר יעלה בראשם הלוגו שלהם; אם תראו את הלוגו של מקדונלדס, ישר תחשבו על הסלוגן, I'm lovin it, ואם תראו תפוח אכול, כנראה שתחשבו ישירות על אפל. כל הקישורים האלו כולם סובבים סביב דבר אחד: מותג חזק, שזכיר אצל הלקוחות.

בניית מותג בצורה נכונה תעזור לכם לבלוט בשטח. כשיש לכם מותג חזק, אתם תופסים מקום במוח של הלקוחות, ונמצאים שם תמיד. אבל יצירת מותג חזק זאת לא פעולה קלה; היא דורשת מאמץ לאורך זמן, שבסופו משתלם לחלוטין!

5 הטיפים הבאים יתנו לכם את הדחיפה הנכונה להתחלת תהליך של יצירת מותג חזק.

מה הערך שלכם?

כדי לייצר מותג, חשוב להבין מה הזהות שלכם, מה מייחד אתכם ומה הערך שלכם. כמו שהערך של אפל הוא חדשנות בלתי מתפשרת ועיצוב מבריק, כך גם אתם צריכים לחשוב איך אתם שונים. מה מייחד את המוצר או השירות שלכם מהמתחרים? אלו ערכים אתם מספקים? איך הערכים האלו מתקשרים עם הרגשות של הצרכן? האם הערך שאתם מספקים שווה את התשלום שאתם דורש? כל השאלות האלו יעזרו לכם להתחיל ליצור את המותג שלכם בצורה נכונה.

מותג, מותג, מותג

חשוב להחדיר את המותג לכל הפעילויות שאתם עושים בעסק, ולהיות עקביים. זה אומר להכניס לתודעה של הלקוחות את הלוגו, הצבעים והסלוגן שלכם. זה אומר שבכל פוסט שאתם כותבים בבלוג או ברשת החברתית יש איזשהו קשר לערך שאתם מספקים ללקוח. זה אומר שהפליירים שאתם מנפיקים או השלטים שאתם תולים צריכים להתכתב עם המותג שלכם. תמיד זכרו את ערכי המותג ופעלו לפיהם.

זהות המותג

דבר נוסף הוא מבחינה עיצובית – המותג שלכם צריך לזרוח דרך כל הפלטפורמות שלכם. זה אומר שחשוב לבנות לוגו שמתאים לערכי הארגון, ולשבץ אותו בכל הפלטפורמות. כתובת האתר שלכם צריכה להיות קשורה למותג, וכן גם שם העסק צריך להתקשר איכשהו למסרים ולערכים שלכם. הצבעים שלכם צריכים להיות קבועים, כך שניתן לזהות אותם בקלות ולקשר אותם ישירות למותג.

בנו נוכחות באינטרנט

היום האינטרנט הוא המקום הראשי דרכו אנשים מקבלים מושג לגבי מוצרים ומותגים. לכן, חשוב שתהיה לכם נוכחות נכונה ברשת. בין אם אתם כותבים בלוג, בין אם יש לכם מדיות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, אתם צריכים להיות שם והקו שלכם צריך להיות אחיד. חשוב לדבוק לערכי המותג, להיות אותנטיים וליצור קול ייחודי ובעל ערך ללקוח.

ספרו את הסיפור שלכם

אנשים אוהבים סיפורים. סיפורים יוצרים קשר חזק מאוד עם המותג ועם הלקוחות. ספרו את הסיפור שלכם בכל הזדמנות – בין אם בעמוד באתר שלכם, ובין אם בסטטוסים ברשתות החברתיות. ספרו את הסיפור שלכם בכנות – למה החלטתם להקים את העסק, איזו בעיה רציתם לפתור, איזו תשוקה הייתה לכם והדגישו שוב את המותג ואיך הוא שונה מאחרים.

השארת תגובה