5 טיפים לניהול עמוד פייסבוק בצורה נכונה

היום, הרשת החברתית היא כלי שיווקי, פרסומי וחשוב עבור כמעט כל העסקים, בטח כאלו המציעים מוצרים ושירותים לאנשים פרטיים. כל עסק חייב לנהל ולעדכן את דף הפייסבוק שלו באופן תדיר. 5 הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות את זה נכון

שמרו על המיתוג שלכם

כפי שכבר כתבנו, מיתוג הוא הדבר הכי חשוב כשאנחנו מדברים על שיווק המוצרים שלנו. המיתוג שלנו צריך לשלוט גם ברשתות החברתיות. כך, בבחירה של תמונת הפרופיל, תמונת הקאבר, הצבעים השונים והתמונות שאנחנו מצרפים לפוסטים כולם צריכים להיות באותו קו, אותו הקו של המיתוג שלנו.

מלאו את עמוד ה-About

פייסבוק מאפשרת לנו למלא פרטים כלליים אודות העסק שלנו. זה בדרך כלל המקום אליו לקוחות מגיעים כדי להבין מתי אתם פתוחים, איפה אתם נמצאים, מה אתם מציעים, מה מספר הטלפון שלכם ואיך יוצרים אתכם קשר. לכן, חשוב שהעמוד הזה יהיה עדכני ורלוונטי. בנוסף, ניתן לכתוב שם מספר מילים על העסק, ואפילו את הסיפור שלכם. דרך הסיפור, תוכלו להעביר את מהות המותג שלכם ואת הערכים החשובים לכם.

תמונות וסרטונים

המראה הויזואלי חשוב מאוד ברשתות חברתיות והוא זה שמושך את העין. לכן, השתדלו להעלות תמונות רלוונטיות שמבליטות את המוצר שלכם ומתכתבות עם המותג. כדאי לשלב גם סרטוני וידאו, שגורמים לחשיפה רבה. תוכלו לצלם סרטונים שמציגים את העסק שלכם, טיפים הקשורים לשירות שאתם נותנים וכדומה. התמונות והסרטונים מעניקים חשיפה רבה לעמוד והופכים את העמוד לרלוונטי, אקטיבי ועמוס בתוכן איכותי.

השתמשו ביכולות הקידום

פייסבוק היא כלי פרסומי לכל דבר, מהגדולים היום. יש לכך סיבה טובה: פייסבוק מאפשרת לנו "לטרגט" את הקהל שלנו. כלומר, לוודא שהפרסום יגיע לקהלים הרלוונטים לעסק שלנו – בין אם מדובר על מין, גיל, מצב משפחתי, תחביבים, מיקומים, שפות וכדומה. כך, כשאנחנו מפרסמים פוסט, נוכל לדייק אותו, כך שיופיע לקהל הספציפי שמעניין אותנו – למשל, נשים מעל גיל 30 בתל-אביב. מערכת הפרסום של פייסבוק היא עולם שלם בפני עצמו, אבל שווה מאוד להשקיע בה משאבים.

מסנג'ר

היום, לקוחות רבים פונים לעסק דרך ההודעה הפרטית בעמוד הפייסבוק. יש לכם אופציה להוריד את אפשרות ההודעות או להשאיר אותה. אם החלטתם להשאיר את האופציה, וודאו שאתם מקדישים לה את הזמן הראוי ועונים ללקוחות במסגרת זמין סביר. האופציה הזו יכולה לשמש כקו ישיר ביניכם לבין הלקוחות וליצור תקשורת אישית, חיובית ומניבה. מצד שני, אם אין לכם את הזמן או המשאבים להשקיע, כדאי לסגור את האופציה מאשר להשאיר את הלקוחות מחכים לתשובה מכם במשך ימים ארוכים.

השארת תגובה