4 יתרונות לשליחת ניוזלטר באופן קבוע

מתלבטים אם להתחיל לשלוח ניוזלטרים ללקוחות? יש כמה סיבות די טובות שיראו לכם למה אתם צריכים לעשות את זה

דרך טובה להתחבר עם לקוחות

היום, לקוחות מחפשים את החיבור האישי עם המותג. ניוזלטר מאפשר סוג של תקשורת אישית מול הלקוח, בעיקר כשמדובר על ניוזלטר איכותי – כזה שמגיע עם תוכן עשיר ומעניין, ולא רק זורק לנו לפרצוף תכנים פרסומיים. אם תדעו ליצור ניוזלטר מעניין, צבעוני, עם ערך מוסף, לקוחות ירגישו מחוברים יותר למותג שלכם – כאילו הם מכירים אתכם ואתם אותם.

מגביר את הטראפיק לאתר

ניוזטלר הוא דרך מצוינת להביא עוד אנשים לאתר שלכם. ניוזלטר יכול להזמין אנשים לאתר ולעודד אותם לקרוא תכנים בבלוג, לבחון מוצרים מסוימים ובסופו של דבר להניע לפעולה. זו דרך די פשוטה להביא אנשים לאתר שלכם, בלי להתחרות עם כל האתרים האחרים בגוגל או במערכת הפרסום של פייסבוק.

ניתן למדידה

לא הרבה אפיקים שיווקיים ניתנים למדידה, אך בעולם השיווק הדיגטלי יותר ויותר פלטפורמות בעלות יכולות מדידת הצלחה חכמה – וכך גם הניוזלטרים. קל לעקוב ולראות מה עובד ומה לא, כולל מדדים שונים שיעזרו לכם להבין אם הניוזלטר הניע לפעולה, גרם לאנשים להקליק על האתר או אפילו האם הם קראו אותו. דרך קלה ודי זולה לקבל פידבק.

ובסופו של דבר, להגביר מכירות

גם אם הניוזלטר עמוס בתוכן איכותי, התוכן הזה צריך להיות קשור למוצר/שירות שלכם, וכן "מותר" מדי פעם להטמיע פרסומות. לכן, ניוזלטר הוא ללא ספק פלטפורמה טובה לעודד מכירות והנעה לפעולה – הניוזלטר יכול להסביר את היתרונות של המוצר, לעודד את הלקוחות להתחבר לחברה ולהקל על תהליך המכירה.

השארת תגובה