4 טיפים ליצירת תוכן שיווקי מעניין, ממיר ויצירתי

תוכן טוב הוא כנראה אחד מכלי השיווק הכי טובים של שנת 2019, אבל מה זה אומר תוכן טוב, ואיך יוצרים כזה? קבלו 4 טיפים שיעזרו לכם להתחיל

תוכן מניע לפעולה

חשבו מה אתם רוצים להפיק מהתוכן הזה – מכירות? כניסות לאתר? כניסות לבלוג? מודעות למותג? השקה של מוצר חדש? לידים? ברגע שאתם מבינים מה מטרת היעד של התוכן, זה הזמן ליצור אותו בהתאם למטרה. אם השקתם מוצר חדש, זה הזמן לדבר עליו, על היתרונות שלו, למה צריך אותו ואיך משתמשים בו. בסוף יש להוסיף משפט שמניע לפעולה – כמו "לחצו כאן כדי לרכוש את המוצר".

ערך מוסף ואמתי

חשוב שהתוכן שאתם מפרסמים יהיה נכון, עובדתי ושימושי. ככל שהתוכן שלכם יותר איכותי בידי הקוראים, כך יש יותר סיכוי שהוא יעבוד לטובתכם. לכן, חשוב לבדוק שהמידע שאתם כותבים מהימן ורלוונטי, שהוא משמעותי ללקוחות שלכם ושהוא נותן ערך מוסף.

ספרו סיפור

כתבנו כבר על חשיבות הסטוריטלינג, וגם התוכן שלכם צריך ללכת באותו השביל. אנשים מתחברים לסיפורים יותר מאשר לעובדות וסטטיסטיקות, ולכן גם אם התוכן שלכם כולו מגובה, עובדתי ואמתי, זה לא אומר שהוא לא יכול להיות עטוף בסיפור מעניין שיעזור לכם להתחבר ללקוחות, לצרכים ולבעיות שלהם.

השתמשו בויזואליה

תוכן כתוב עצמו לא מספיק. כשאנשים נתקלים בגוש גדול של תוכן, יהיה להם קשה להישאר ולקרוא אותו. חשוב לגבות את התוכן בתמונות, גראפים, דוגמאות, סרטונים ולשלב כותרות משנה וחלוקה לפסקאות לקריאה נוחה יותר.

השארת תגובה