מה זה "גאנט" ולמה הוא טוב לעסק שלכם

כל עצמאי, בין אם הוא מודע לכך או לא, חייב לשווק את העסק שלו על מנת להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאלים ולשמור על קשר עם לקוחות קיימים. הבעיה היא שמנהלי עסקים רבים אינם בקיאים בתחום והניסיון שלהם לייצר תוכן משמעותי ואיכותי בפייסבוק ובאינסטגרם מסתכם בקו לא אחיד או קוהרנטי של פוסטים שאינם קשורים אחד לשני.

"גאנט" הוא מעין לוח שנה לפוסטים שאתם רוצים להעלות, שעוזר לכם לעשות סדר בסושיאל של העסק שלכם. הגאנט מסודר לפי חודשים, ועליו מסומנים ימים חשובים הרלוונטיים לעסק שלכם – ימי חג, ימים "מומצאים" שרצים באינטרנט כיום ועוד. גישה לתאריכים חשובים אלו תוכלו למצוא במגוון אתרים, ועליכם לסדר אותם בגאנט שלכם.

כל חודש מקבל "נושא על" הקשור לחגים החלים בו. למשל דצמבר יקבל "התחלות", פברואר יקבל "אהבה". כל שבוע בחודש יקבל "תת נושא" בתוך נושא העל המתקשר לעסק. למשל, עסק של טיפול אלטרנטיבי יכול לבחור כמה נושאים שמתקשרים הן ל"התחלות" והן ל"טיפול". למשל, איך זה מרגיש להתחיל טיפול, לקוחות חדשים, החלטות לבריאות מיטיבה לשנה החדשה וכן הלאה. לאחר מכן, בונים פוסט לכל יום בשבוע שמתקשר לתת נושא שלכם.

חשוב לזכור כי האלגוריתם של פייסבוק מעדיף מגוון, ולכן חשוב לספק לו פוסטים קצרים, ארוכים, עם תמונות ובלי ועוד.

השארת תגובה