כל הפלטפורמות העיקריות לשיווק באינטנרט – מדריך למתחילים

החלטתם להתחיל לשווק את העסק שלכם באינטרנט? כדאי להכיר את הפלטפורמות השונות ואת הדרכים המגוונות לשווק את העסק שלכם נכונה. המאמר הבא יעזור לכם להתחיל

קבעו תקציב ומטרות מראש

לפני שאתם מתחילים, כדאי לחשוב מה אתם בעצם רוצים להשיג מהשיווק הדיגיטלי. האם אתם רוצים שיותר אנשים יהיו מודעים למותג, האם חשוב לכם לידים, האם להביא לקוחות לאתר? בהתאם למטרות, יש לקבוע את התקציב מראש – כמה אתם מוכנים להוציא על השיווק באינטרנט? היתרון של שיווק בדיגיטל הוא שאפשר לעשות את זה נכון גם עם תקציב קטן, כתלות במטרות שלכם.

תכנים לאתר – SEO

אחת הדרכים החשובות לקידום האתר באינטרנט הוא לעדכן באופן תדיר את התכנים באתר. חשוב לתחזק את האתר באופן קבוע, עם תכנים רלוונטיים ואיכותיים, ובשימוש במילות חיפוש הרלוונטיות לאתר. אם עושים אופטומיזציה איכותית לתוכן, תראו את התוצאות במהרה במנועי החיפוש. דרך טובה לעשות את זה היא לפתוח בלוג ולעדכן אותו בתכנים באופן תדיר.

רשתות חברתיות

מעבר לאתר, חשוב להשקיע גם ברשתות חברתיות. לא חייבים לפתוח פרופילים בכל הרשתות המקובלות, ואפשר להתחיל לאט-לאט. התחילו קודם כל ברשת החברתית היעילה ביותר עבור המותג שלכם – באופן גס אפשר לומר שמוצר שמיועד לצעירים וילדים מתאים יותר לאינסטגרם מאשר לפייסבוק, אך כמובן יש עוד הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון. זה הזמן להתחיל להיות אקטיבים, לפרסם פוסטים ותמונות וכן להשקיע קצת כסף על פרסום.

אימייל מרקטינג

פלטפורמה נוספת היא ניוזלטרים, או אימייל מרקטינג. זהו עוד צעד חשוב בשיווק הדיגיטלי היום, והוא מאפשר דרך טובה להתחבר עם לקוחות, להגביר את הטראפיק לאתר ולהציע הצעות שמיועדות אישית ללקוחות נאמנים או חדשים.

חברו את כל הפלטפורמות

הדבר הכי חשוב שצריך לזכור כשמשווקים באינטרנט הוא להיות בתקשורת תמידית בין כל הפלטפורמות השונות. זה אומר שבפייסבוק תפרסמו לינק לאתר, ובניוזלטר תוכלו להכניס תוכן איכותי מהבלוג לצד קישור. כל הפלטפורמות צריכות לעבוד יחד וב"שיתוף פעולה" כדי למקסם את הפוטנציאל.

הישארו מעודכנים

הפלטפורמות האלו משתנות ללא הרף, וכדאי להיות תמיד עם יד על הדופק ולהתעדכן בכל מה שחדש. תוכלו לעשות זאת לבד, אבל אם אין לכם את הידע הנכון או את הזמן להתמקצע, עדיף להיעזר באנשי מקצוע ובחברות פרסום מקצועיות.

השארת תגובה